..::LIFE is Drama::..

and you are the lead actor

Lovely

Published by sham under on Wednesday, May 13, 2009


Semasa saya capture gambar Kak Kui bersama Adam Haziq ni saya tidak berniat nak buatkan Kak Kui jadi sebegitu lovely seperti dalam gambar di atas. Apa? Tak lovely? Haha~ Pada saya Kak Kui sangat lovely dalam gambar di atas. Mesti Amir cair buat kesekian kalinya. Betol tak Amir? Hehe Oh ye, Kak Kui siap print gambar ni ok? ;) Nak letak di meja solek katanya. Adam, sorry ye, Auntie tak berniat nak capture moment Adam sedang sangap. But still, you're so adorable and cute :) walaupun sedang ternganga mulut. Sham dan Kak Anoy, jangan marah saya ye. ;) Your Adam is too adorable.

Oh ye, Ahad lepas saya dipaksa diajak Kak Kui untuk menemankan dia menjalankan tugas sebagai Official Photographer di majlis birthday BEN10 Malaysia a.ka. Haiqal Arif. Terasa seperti sudah tua, tetapi sangat seronok melihat semua orang ceria dan gembira meraikan majlis. Makanan pun, sangat superb. Dari kuey teow goreng ke nasi impit ke roti jala ke donut Big Apple dan kek Choc Indulgence dari Secret Recipe. Nyumm! Thanx Mama Wanie sebab izinkan saya diheret Kak Kui. :D

Dan di penghujung majlis, saya pun mencuba untuk jadi lovely seperti Kak Kui. Iye, LAME attempt. Saya tau. Ngee~ (Walaupun hakikatnya masa tu saya tak tengok lagi gambar Kak Kui yang lovely itu) Kata Kak Kui, kene kahwin dulu baru akan jadi lovely seperti dia. Urgkh!


All in all, majlis yang sangat meriah dan ceria and on my part, it was very nice to meet with old friends. :)


8 critics:

kuizikel said... @ May 14, 2009 at 7:17 AM

oh lupa, pakai fair and lovely baru lovely gak kot.. wpun tak fair mana, lovely tu ada.. (ok tipu!).. sila pakai bedak miyami cosway dan blusher + eyeshadow marykay wawa... wpun di hujung majlis dah tak nampak pon rupa mekap, boleh memperdayakan kamera. eh lagipon aku dah asap lense tu supaya bila ada muka aku jek terus jadikan lovely... udah2 jangan perasan.

p/s : sori yerk, malam tadi tak on d line, kantuks :).. ni online pagi2 b4 keje utk tgk updet otey....

kuizikel said... @ May 14, 2009 at 7:18 AM

oh lupa nak ckp, thanks sudi diheret oleh aku. sudi antokan aku ke erl station dan sesi gucip di makmah.com (gempak seh nama kedai ni, tulisan pon dah macam AA.com).. nanti sila dtg ke jitra, kita jalan2 yer

Anonymous said... @ May 14, 2009 at 8:36 PM

lom cukup lovely lagi sham sbb ko tak cukup sifat lagi..belajaq dgn aku yang dah telebih sifat ni..hehe-am

Anonymous said... @ May 14, 2009 at 8:42 PM

Kak Anum Wrote:-

Terima kasih.. atas panghargaan itew... memang dah niat nak bagi semua yg hadir ceria dan bergumbira... baik budak2 maupun mak pak budak... lama dah kita tak jumpa kan slyde.. windu lepak2 kat mapley kan.. teringat kat achiq.. kat anggelus.. adeii... dah beranak pinak ni.. majlis cenggini la baru bleh dapat jumpa balikkan..

Sampai ke sudah.. akak tak da no tel kamu slyde.. tak pa.. akan akak tanya si Kui..

Terima kasih kerna sama2 menjayakan majlis ini.. lengkali jangan serik datang nyer...

sham said... @ May 15, 2009 at 7:12 PM

Kak Kui : bab kene pakai makeup ni yg ketaq lutut sket nieh hehe

oh maseh juge gucip2 berjam2 lamenye dan maseh for the dinner treat :D nnt sy ajak Kak Ila g jitra utk sesi photography atas batas sawah ooohhh

Am : sifat ape yg x ckp lg itu? habaq mai sket :D

Kak Anum : maseh izinkan saya crash party walaupun Kak Kui bley ingat kite tak knal each other hehe

tu lah, lame btol x lepak blkg Risda tuh, owner die pun dah bertukar kot. Hopefully nnt Sham Orale buat house warming akan koling2 kite ;)

amoi said... @ May 20, 2009 at 2:40 PM

ok la tu...ada la lovely sket2...hehe...berusahalah!!emmm..

Liz said... @ May 22, 2009 at 2:18 PM

xpe..xpe... dah ada anak nnt, tau la nak lovely camne. heheh

sham said... @ June 26, 2009 at 4:49 AM

amoi : ade lovely sket2? waaahhhh terrhaarruuuu hahaha ni puji untuk ape nieh? hhmmmmm...

Liz : kau pun same konsep dgn Am ngan Kak Kui gayanya, kene kawen/ada anak dulu baru lovely :P haih susah nieh hehe

Post a Comment

 

Drama Scene Investigation

Drama Channel

Top 10 Critics